31.12.2014

środa, 31 grudnia 2014


Od kilku tygodni wszyscy żyją tylko dwoma wydarzeniami – Bożym Narodzeniem oraz Sylwestrem. A od kilku dni już tylko wyprzedażami i Sylwestrem. Płeć piękna spędza długie godziny na kompletowaniu outfitu równie wystrzałowego jak fajerwerki, a panowie poświęcają czas na alkoholowe zakupy. W internetach dziesiątki zestawień hitów, kitów, wydarzeń, wpadek, ciąż, ślubów, outfitów, gwiazd (niepotrzebne skreślić, potrzebne dopisać) roku 2014.

Powoli człowiek zaczyna się zastanawiać, czy i jemu są potrzebne takie zestawienia? Czy jego życie w tym roku było totalnym hitem czy pasmem kitów? Rzucić się z okna z dachu wieżowca czy wrzucić na fejsa jeszcze kilka zdjęć z wakacji w Turcji („a co, niech mi zazdroszczą”)?

Co miesiąc staram się zapisywać najważniejsze sukcesy i porażki danych trzydziestu dni. Taki mój motywator, aby nie spocząć na laurach nie spać 13 h na dobę i wiedzieć, co trzeba uskutecznić, z czego wyciągnąć wnioski, a co jest już OKEJ. Dzięki temu nie muszę teraz robić podsumowania – wystarczy zerknąć na zapiski. Bardzo się cieszę, że zaangażowałam się w akcje promujące przedsiębiorczość, poznałam wiele nowych inspirujących osób, obroniłam dyplom, zdobyłam się na odwagę publikacji swoich przemyśleń w sieci :)

W nowym roku chciałabym sobie wyznaczyć parę wyzwań, mniejszych lub większych, w obszarach prywatnych, jak i zawodowych. Na pewno zacznę szlifować języki, zapiszę się na basen, dopieszczę zawartość garderoby (mniej znaczy więcej, przede wszystkim jakość), postaram się nie odkładać nic na później i poświęcę więcej czasu na bloga. Aż dziwne, że nie wypunktowałam.

A jak jest u Was, robicie postanowienia noworoczne? Tak czy inaczej, bawcie się dobrze i pamiętajcie, że lepiej wydać hajs na taksę niż żeby do domu prowadził Was pijany GPS.

Na koniec roku totalna prywata roku. Dostałam komplement od Mistrza.
Amen.




Paulina Łapińska
stylisheast@gmail.com

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Stylish East © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions