Książki o modzie #1

sobota, 3 stycznia 2015

Postanowień noworocznych ciąg dalszy.

Wieczory ciągną się jak krówka mordoklejka, a deszcz leje jakby Polacy przywieźli go ze sobą z UK wracając na Święta do Polandii. Pozostaje albo przytulać się przy biedronkowych świeczkach albo robić coś pożytecznego w sztucznym świetle. Porządek w szafie już mam, a kto by tam się uczył teraz na sesję, więc pozostają książki. Kiedyś czytanie stanowiło dla mnie świetną rozrywkę, lecz nastały czasy liceum w humanistycznej klasie i literatura obrzydła mi tak, że zaczęłam czytać streszczenia, a po maturze wcale. Teraz natomiast powraca mi miłość do książek, bo tego wyplenić się nie da - albo lubisz czytać albo nie lubisz i nie przekona Cię nawet Mikołajek, Zmierzch czy Harry Potter (pozdrawiam Cię Patrycja!).

Jako że moje zainteresowania z czasem stały się coraz bardziej klarowne, moja mała biblioteczka (a raczej stos książek w kartonie czekający na przeprowadzkę) powiększa się wciąż o pozycje nt. mody i rozwoju osobistego. Styczeń sprzyja postanowieniom, więc dzisiaj przedstawię Wam książki, jakie mam zamiar w niedługim czasie przeczytać. Stopniowo będę wrzucać na bloga również jakieś recenzje :)

Pierwsza w kolejce pozycja to „Luksus. Dlaczego stracił blask” Dany Thomas, a następnie:
2. „Radzka radzi: Tobie dobrze w tym” Magdalena Kanoniak
3. "Sześć pięter luksusu" Cezary Łazarewicz
4. „Bądź paryżanką, gdziekolwiek jesteś” A. Berest, A. Diwan, C. de Maigret, S. Mas 
5. "Mała czarna księga stylu" Nina Garcia
6. tak dla odświeżenia pamięci „Człowiek, który stworzył ZARĘ” Cavadonga O’Shea
7. "Yves Saint Laurent. Niegrzeczny chłopiec” Marie-Dominique Lelievre
8. "Prada. Obyczajowy fenomen" Gian Luigi Paracchini
9. "Versace. Geniusz, sława i morderstwo" Deborah Ball
10. „Lekcje Madame Chic” Jennifer L. Scott


A Wy macie książkowe postanowienia noworoczne? ;)

______
P.S. Suchar:

D: A ja jak kupuję książki to mam zawsze darmową wysyłkę!
Ja: Co? Dlaczego?
D: Bo kupuję ebooki.

Ba dum tss.
______

Pozdrawiam Was ciepło,
Paulina Łapińska
stylisheast@gmail.com

1 komentarze:

  1. ja również pozdrawiam, ale raczej nie pokocham książek:*:*

    OdpowiedzUsuń

 
Stylish East © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions