Modowe komentarze mojego chłopaka

niedziela, 25 maja 2014


Nic dodać, nic ująć. Zapraszam!
                          
Ja: Zobacz,  kupiłam nowy płaszcz! Ładny?
D: Ładny, wygląda jak szlafrok.

Przymierzam tenże nowy płaszcz.
D: Wyglądasz w nim jak Darth Vader.
Ja: Mówiłeś, że jak w szlafroku.
D: Jak Darth Vader w szlafroku.

Pozostając w temacie nowych nabytków:
Ja: Spójrz, kupiłam bluzkę z prześwitującymi rękawami.
D: Żeby pokazać swoje bicepsy?

Jedziemy samochodem, przeglądam się w bocznym lusterku.
D: Nie masz swojego lusterka, że się w moim przeglądasz??

Wąchamy perfumy w Sephorze.
Ja: I co o nich uważasz?
D: Pachną jak z rynku.

Wąchamy zapachy w Zarze.
Ja: I co sądzisz?
D: Pachnie jak „ZARA się umyję”.

W galerii, rozglądamy się.
Ja: Spójrz, męski Reserved!
D: No nie wiem…

Dalej w galerii, D. ciągnie mnie do sklepu z bielizną.
Ja: A co Ty chcesz z tego sklepu?
D: Panią z wystawy.

Ja: Widziałam cudowny naszyjnik w Zarze, muszę go mieć!
D: Musisz oddychać i jeść, cała reszta jest opcjonalna.

Ja: Czytałam w necie, że tego lata hitem będzie srebro i złoto.
D: Nieprawda. Pamiętaj, że Internet to siedlisko kłamstw.

I tym pozytywnym akcentem kończę ten wpis i życzę udanej niedzieli! :)

Paulina Łapińska
stylisheast@gmail.com

źródło zdjęcia: http://www.nakedunderground.com/wp-content/uploads/2014/03/68___Selected.jpg

2 komentarze:

  1. Hehe, zwała w hoooj!

    OdpowiedzUsuń
  2. czarny humor, przede wszystkim :)

    ich słowo też jest ważne podczas naszych zakupów i obiektywne, dlatego lubię chodzić z facetem na nie :)

    http://biaalytrampek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
Stylish East © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions