Przedsiębiorczość dla każdego

czwartek, 20 marca 2014


            Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, co w ogóle to słowo znaczy? Od pewnego czasu coraz więcej się o nim mówi. Banki mówią. Uniwersytety. Moja mama, starając się odwieść mnie od niecnego planu zakupienia nowych butów. Jest wiele definicji przedsiębiorczości. Nie chciałabym robić kopipejsta z wiki zamieniać tego wpisu w stronę z akademickiego podręcznika, zatem tylko w kilku słowach opowiem Wam, jak ja rozumiem to zagadnienie. Wg mnie przedsiębiorczość to odpuszczenie sobie trzeciej beżowej torebki zdolność do zorganizowania działalności, z której dochód będzie przewyższał koszty czy też większa efektywność gospodarowania tym, co już mamy.

            Uważam, że w dzisiejszym świecie pełnym zakupów do ograniczeń debetowych, warto szerzyć ideę bycia przedsiębiorczym. Dzięki przemyśleniom nad portfelem swojego męża własnym portfelem i przyszłością, możemy zaoszczędzić – pieniądze, czas, przestrzeń. Działając w Studenckim Kole Przedsiębiorczości mam okazję uczestniczyć w bardzo ciekawym projekcie, który organizujemy wspólnie z Wydziałem Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Tydzień Przedsiębiorczości to – jak sama nazwa wskazuje – tydzień, mający na celu szerzenie idei bycia przedsiębiorczym. Chcemy przekonać słuchaczy, że warto inwestować w siebie, rozwijać się, a zdobytą wiedzę wykorzystać w praktyce gospodarczej – np. poprzez założenie własnej firmy. Za nami już 3 dni owocnych spotkań z podlaskimi przedsiębiorcami, blogerami, czy pracownikami naukowymi. Również i mnie spotkał zaszczyt wygłoszenia wykładu podczas tego niezwykłego wydarzenia, zatem jeśli jesteś z Białegostoku lub okolic, to masz blisko na Wydział Ekonomii i Zarządzania UwB serdecznie zapraszam na moją prelekcję nt. przedsiębiorczego zarządzania szafą. Będę opowiadać o tym, jak robić rozsądne, przemyślane zakupy oraz stworzyć funkcjonalną garderobę.

Kiedy? Piątek – 21.03.2014 r. – godz. 15:00

Gdzie? Sala 301, Wydział Ekonomii i Zarządzania UwB, ul. Warszawska 63, Białystok


Zapraszam serdecznie!

Paulina Łapińska
stylisheast@gmail.com

źródło zdjęcia: http://www.blackenterprise.com/files/2010/03/make-money-roadsign480-main_Full.jpg


4 komentarze:

  1. Brawo Paulina! Bardzo udany występ, gratuluję rozwoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję obecność na wykładzie i miłe słowa! :)

      Usuń
  2. Szkoda, że nie mogłam dotrzeć na wykład... Słyszałam, że ktoś filmował, wrzucisz video na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż się nad tym zastanawiam, czy wrzucić... :)
      Będę jeszcze mówić o przedsiębiorczym zarządzaniu szafą przed publiką ;)

      Usuń

 
Stylish East © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions