Wyzwanie na listopad

poniedziałek, 17 listopada 2014



Robiąc w październiku jesienne porządki, stwierdziłam, że cudem domykam szafę. Mimo to, że zastosowałam 5 kroków do funkcjonalnej garderoby. Lubię od czasu do czasu dokupić nowy ciuch, jakąś chustkę czy naszyjnik, a raczej niczego się nie pozbywam (przecież wszystko jest takie super i wszystkiego używam), a wina leży w wielkości szafy w nowym mieszkaniu (tak sobie wmawiam).

Listopad to miesiąc poprzedzający zimowe wyprzedaże, a co za tym idzie  - przytarganie przeze mnie lub listonosza nowych odzieżowych zdobyczy. Aby nie zapełniać dodatkowo szafy, postanowiłam, że ten miesiąc będzie miesiącem bez zakupów (no prawie…). Wiedziałam, że potrzebuję jedynie ciepłego swetra (w liczbie 1) i białego basicowego topu (również w liczbie 1) i nie przełoży się to jakoś tragicznie na zapełnienie garderoby. Aby zakupowy odwyk nie był drastyczny, w pierwszym tygodniu pozwoliłam sobie na kupno swetra, a w drugim koszulki.

Minęło 17 dni, a moja szafa nie wzbogaciła się o nic więcej niż zaplanowane w październiku 2 rzeczy. Na razie odczuwam same plusy tej sytuacji – szafa się nie zapełnia, wszystkich ubrań używam częściej, a i na koncie jest lepiej. Jeśli za 13 dni będę czuła się z tym tak dobrze jak dzisiaj – rozważę nie robienie zakupów do samych wyprzedaży.

Trzymajcie za mnie kciuki!

Pozdrawiam Was ciepło,

Paulina Łapińska
stylisheast@gmail.com

źródło zdjęcia: http://lovealwayshannah.files.wordpress.com/2013/10/no-shopping-challenge2.jpg?w=560&h=216

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Stylish East © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions