Fashionable East Białystok 2015 – dzień 3

wtorek, 4 sierpnia 2015

Mimo niewyspania po Maratonie Grozy, trzeci dzień Fashionable East minął mi w świetnej atmosferze. Dzięki akredytacji mogłam wejść również na backstage i przyjrzeć się pracy makijażystek, fryzjerów, modelek czy projektantów podczas przygotowań do pokazu. Zobaczyłam też z bliska kreacje, które później oglądałam na wybiegu. Mogłam zwrócić uwagę na jakość materiału, jego strukturę i precyzyjne szwy. Dzięki temu mogę teraz powiedzieć, że projekty przedstawione w serii Fashion i Special Star naprawdę są warte uwagi.

W serii Fashion Star odbyły się pokazy kolekcji Bartosza Malewicza, Joanny Błażejowskiej-Pecorari i jej marki ASKA oraz gruzińskiego Atelier Kikala. Podczas wieczornego pokazu Special Star swoją kolekcję zaprezentował Jonathan Liang z Malezji.

Bartosz Malewicz to założyciel dwóch marek modowych. Pierwsza z nich to Bartosz Malewicz, złożona z dwóch linii: Bartosz Malewicz i Malevich, natomiast druga to Art of glory. Gwiazdą pokazu w Białymstoku był Conrado Moreno w roli modela. Projektant przedstawił w męskiej kolekcji casualowe garnitury ze spodniami 8/9 oraz okrycia wierzchnie. Interesującym dodatkiem były skarpetki jaśniejsze niż spodnie.

Damska kolekcja to elegancja na różne sposoby. Sukienki z lejących się materiałów, często uzupełnione tiulem, dopasowane do sylwetki spodnie na kant czy dłuższe marynarki w stonowanych kolorach. Nie bez powodu Bartosz Malewicz został doceniony przez modową branżę.

pozdrawiam serdecznie przyjaciół tego modela! :)














Joanna Błażejowska-Pecorari to Polka, która od lat mieszka i tworzy w Paryżu. Jej marka ASKA to kobiece ubrania z lejących się, układających na ciele tkanin w żywych kolorach. Przeważał musztardowy i czerwony. Pokaz uzupełniała francuska romantyczna muzyka. Ubrania nie są żaden sposób wulgarne, a jednak kobieta w nich kusi każdym ruchem.










Atelier Kikala funkcjonuje od 2012 roku, a jego szefem, głównym projektantem oraz dyrektorem artystycznym jest Lado Bokuchava. W kolekcji przeważają fantazyjne płaszcze z ciężkich materiałów w kolorach zieleni. Ciekawostką jest, że Studio projektuje też własną kolekcję butów.



Jednak w sobotę najbardziej zachwyciła mnie kolekcja Jonathana Lianga. Oglądając kolekcję na backstage’u, byłam pod wrażeniem precyzji, dopracowania detali, dobrania wzorów oraz jakości materiałów. Najbardziej spodobała mi się kurtka w kwiaty z fantazyjnymi rękawami. Charakterystycznym akcentem tego pokazu były białe skarpetki noszone przez każdą modelkę. Wracając do domu, nie miałam żadnych złudzeń co do tego, że Jonathan Liang to bardzo utalentowany młody projektant.









A już niedługo relacja z ostatniego dnia Fashionable East Białystok 2015, czyli pokazu Mariusza Przybylskiego oraz podsumowanie ze zdjęciami z backstage’u.


wszystkie zdjęcia oprócz tego powyżej są mojego autorstwa
dziękuję Asiu za fotkę! :)

Do następnego! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Stylish East © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions